Avstralski pogled na izobraževanje medicinskih sester: filozofski pristop
DOI:
https://doi.org/10.14528/snr.2015.49.3.74Ključne besede:
Avstralija, izobraževanje, medicinske sestrePovzetek
.Prenosi
Metrike
Literatura
Forber, J., DiGiacomo, M., Davidson, P., Carter, B. & Jackson, D., 2015. The context, influences and challenges for undergraduate nurse clinical education: continuing the dialogue. Nurse Education Today, pii: S0260-6917(15)00276-2. http://dx.doi.org/10.1016/j.nedt.2015.07.006 PMid:26264968
Ho, C., 2015. "People like us": School choice, multiculturalism and segregation in Sydney. Australian Review of Public Affairs. Available at: http://www.australianreview.net/digest/2015/08/ho.html [22. 8. 2015].
Husserl, E., 1970. The crisis of European sciences and transcendental phenomenology. Evanston: Northwestern University Press.
Le Doeuff, M., 1989. The Philosophical Imaginary. Stanford: Stan-ford University Press.
Nicholls, D., 2014. The mental health imaginary vis-a-vis its nurses and Australian environs: an essay. Journal of Research in Nursing, 19 (7-8), pp. 580–589. http://dx.doi.org/10.1177/1744987114557715
Wittgenstein, L., 1953. Philosophical Investigations. Oxford: Basil Blackwell.
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Na Obzornik zdravstvene nege, Ob železnici 30A, 1000 Ljubljana, prenašam naslednje materialne avtorske pravice: pravico reproduciranja v neomejeni količini, in sicer v vseh poznanih oblikah reproduciranja, kar obsega tudi pravico shranitve in reproduciranja v kakršnikoli elektronski obliki (23. čl. Zakona o avtorski in sorodnih pravicah – v nadaljevanju ZASP); pravico distribuiranja (24. čl. ZASP); pravico dajanja na voljo javnosti vključno z dajanjem na voljo javnosti prek svetovnega spleta oz. računalniške mreže (32.a čl. ZASP); pravico predelave, zlasti za namen prevoda (33. čl. ZASP). Prenos pravic velja za članek v celoti (vključno s slikami, razpredelnicami in morebitnimi prilogami). Prenos je izključen ter prostorsko in časovno neomejen.