Advances – experience – suggestions: (slovenian) predstavitev poteka in vsebine učnih delavnic v splošni bolnišnici maribor
Abstract
V učnih delavnicah se seznanjamo s potmi, ki vodijo h kakovostnemu delu in učinkovitem sodelovanju in jih želimo postavljati v ospredje kot glavni način doseganja kakovostne in kontinuirane zdravstvene nege, ki bi temeljila na sodelovanju z zaupanjem in modrostjo. Teorija izbire, ki je predstavljena v članku, je »ključ«, ki koristi medicinskim sestram v odnosu z bolniki, sodelavci in v osebnem življenju. Glavni aksiom teorije izbire pravi, da smo edina oseba, ki jo lahko nadziramo, mi sami. William Glasser, ki govori o teoriji izbire, raziskuje težave in išče rešitve na vseh pomembnejših področjih življenja: na delovnem mestu, v vzgoji in izobraževanju, v zakonski zvezi, v družini, v krajevni skupnosti. Zavedati se moramo, kako pomembno je, da znamo opazovati in poslušati sebe in druge, da se znamo izraziti tako, da nas drugi nedvoumno razumejo. Na spremembo lahko vpliva višja moralna in etična zavest.Downloads
Metrics
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
As the author undersigned hereby, I transfer, assign, or otherwise convey the following authorship rights as comprised in the Copyright and Related Rights Act (CRRA) to the Slovenian Nursing Review, Ob železnici 30A, 1000 Ljubljana: the right of reproduction - the exclusive right to fix the work in a material medium or in another copy directly or indirectly, temporarily or permanently, by any means and in any digital form, in whole or in part (CRRA, Article 23); the right of distribution (CRRA, Article 24); the right of making a work available and accessible through the internet (CRRA, Article 32a); the right of transformation, especially the exclusive right to translate a pre-existing work (CRRA, Article 33). The transfer of author rights applies to the article in its entirety, including pictorial and/or graphic works and possible supplements. The transfer of rights is exclusive and unlimited in duration or territory.