Analiza zadovoljstva pacientov in zaposlenih v zdravstvenem zavodu

Avtorji

  • Uroš Prelesnik
  • Zdenka Deželak

Ključne besede:

primarno zdravstveno varstvo, bolnik zadovoljstvo, poklicno zadovoljstvo

Povzetek

Sestavek obravnava analizo zadovoljstva zaposlenih in pacientov v zdravstvenem zavodu. Podatke, ki smo jih v različnih letih pridobili z anketo, smo statistično obdelali. Rezultati so pokazali raven zadovoljstva v trenutku izvajanja ankete ter spremembe v opazovanih letih. Vse to so pomembne informacije vodstvu zavoda za izboljšanje kakovosti poslovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

2003-03-01

Kako citirati

Prelesnik, U., & Deželak, Z. (2003). Analiza zadovoljstva pacientov in zaposlenih v zdravstvenem zavodu. Obzornik Zdravstvene Nege, 37(1), 73–75. Pridobljeno od https://obzornik.zbornica-zveza.si/index.php/ObzorZdravNeg/article/view/2439

Številka

Rubrike

Retrospektiva (arhiv)