Analiza zadovoljstva pacientov in zaposlenih v zdravstvenem zavodu
Ključne besede:
primarno zdravstveno varstvo, bolnik zadovoljstvo, poklicno zadovoljstvoPovzetek
Sestavek obravnava analizo zadovoljstva zaposlenih in pacientov v zdravstvenem zavodu. Podatke, ki smo jih v različnih letih pridobili z anketo, smo statistično obdelali. Rezultati so pokazali raven zadovoljstva v trenutku izvajanja ankete ter spremembe v opazovanih letih. Vse to so pomembne informacije vodstvu zavoda za izboljšanje kakovosti poslovanja.Prenosi
Metrike
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Na Obzornik zdravstvene nege, Ob železnici 30A, 1000 Ljubljana, prenašam naslednje materialne avtorske pravice: pravico reproduciranja v neomejeni količini, in sicer v vseh poznanih oblikah reproduciranja, kar obsega tudi pravico shranitve in reproduciranja v kakršnikoli elektronski obliki (23. čl. Zakona o avtorski in sorodnih pravicah – v nadaljevanju ZASP); pravico distribuiranja (24. čl. ZASP); pravico dajanja na voljo javnosti vključno z dajanjem na voljo javnosti prek svetovnega spleta oz. računalniške mreže (32.a čl. ZASP); pravico predelave, zlasti za namen prevoda (33. čl. ZASP). Prenos pravic velja za članek v celoti (vključno s slikami, razpredelnicami in morebitnimi prilogami). Prenos je izključen ter prostorsko in časovno neomejen.