Elektronsko podprto komuniciranje v zdravstvu: priložnost ali dodatna obremenitev?

Avtorji

  • Saška Zdolšek

Povzetek

Dobra komunikacija med zdravstvenim osebjem in bolnikom je ključnega pomena za bolnikovo zadovoljstvo, njegovo zaupanje in za izid zdravljenja. Bolniku naj bi bile informacije, ki jih potrebuje za zdravljenje in razumevanje njegove bolezni vselej dostopne po različnih komunikacijskih poteh. Sodobna računalniška tehnologija, ki je v zdravstvu postala del vsakdanjika, ponuja na področju komuniciranja nove možnosti. Predvsem prek interneta bolnikom omogoča lažji in hitrejši dostop do potrebnih informacij. V prispevku obravnavamo elektronsko podprto komuniciranje ali posredovano komuniciranje in kontekst internetnega komuniciranja. Analiziramo predrosti in slabosti elektronske pošte, ki je v enaindvajsetem stoletju nepogrešljiv svetovni komunikacijski in družbeni medij. V zaključku ugotavljamo pomanjkanje podatkov o vplivu in učinkih tovrstne komunikacije na odnos bolnik: zdravstveno osebje in opozorimo, da tovrstne komunikacije ne morejo nadomestiti osebne oblike komunikacije, so pa lahko njegovo zelo dobro pomagalo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

2006-06-01

Kako citirati

Zdolšek, S. (2006). Elektronsko podprto komuniciranje v zdravstvu: priložnost ali dodatna obremenitev?. Obzornik Zdravstvene Nege, 40(2), 93–98. Pridobljeno od https://obzornik.zbornica-zveza.si/index.php/ObzorZdravNeg/article/view/2583

Številka

Rubrike

Retrospektiva (arhiv)